בחירת עורך דין לנוער

להסתבך עם מקרה לנוער יכול להיות מלחיץ מאוד מכריע. זה חיוני כדי למצוא עורך דין שמבין את המורכבות של מערכת המשפט לנוער. למרבה המזל, מציאת עורך דין טוב לנוער אינה תהליך קשה, יקר או גוזל זמן. כל שעליך לעשות הוא לדעת היכן לחפש אחד, מה לשקול בעת שכירת אחד. הטיפים הבאים יעזרו לך לבחור את עורך הדין לנוער המתאים למקרה שלך.

מהו חוק נעורים?

תרגול משפט לנוער הוא הרחבה של המשפט הפלילי. בעוד שאותם חוקים חלים גם על מבוגרים וגם על קטינים, האופן שבו בתי המשפט אוכפים אותם שונה. רוב עורכי הדין לנוער בפועל המשפט הפלילי. הם עשויים להתמחות בתחום זה של החוק או לקחת תיקים כחלק מהפרקטיקה הכללית שלהם. אם יש לך תשוקה להגן על זכויותיהם של קטינים, להיות עורך דין בתחום זה היא בחירה מצוינת. למידע נוסף על תרגול זה, המשך לקרוא!

חוק הנוער חל על ילדים בגילאי 10 עד 18. רוב הצעירים כפופים למשפטים קלים יותר מאשר מבוגרים. לעתים רחוקות הם צריכים לבלות זמן בכלא. תיקי בית משפט לנוער מטופלים באמצעות דיוני שיפוט. הם מתנהלים באופן פרטי ללא חבר מושבעים, והשופט שומע ראיות ומקבל החלטה בנוגע לעבריינות הילד. במקרים נדירים, הנער עשוי להשתחרר לאחר תקופה של התנהגות טובה או מאסר על תנאי בלתי פורמלי.

אדם צעיר עשוי להיות מורשע בעבירה ממספר סיבות. בין אלה הם הפשע הבסיסי והאם האדם חף מפשע. במהלך משפט, שני הצדדים חייבים להוכיח את חפותם מעבר לכל ספק סביר. לנוער עשויה להיות זכות לייעוץ ולעמוד לדין אם הוא מואשם בפשע. עורך דין של ילד הוא כלי חשוב בהגנה על קטין.

מה לדעת לפני בחירת עורך דין לנוער?

בעת בחירת עורך דין לנוער, יש לזכור כמה דברים. החוק לנוער שונה מתחומי משפט אחרים, ולכן חיוני שתמצא אדם בעל ניסיון רב בטיפול בתיקים מסוג זה. עורך דין טוב יהיה ניסיון בטיפול במקרים דומים לשלך, והם צריכים להיות מסוגלים לעבוד איתך על משא ומתן תוצאות חיוביות במקרה שלך. יתר על כן, הם צריכים להיות מסוגלים לענות על כל שאלה שיש לך, כגון אם יש להם ניסיון עם סוג המקרה שלך.

כשאתה שוכר עורך דין לנוער, עליך לזכור שהוא או היא ייצגו את ילדך בבית משפט לנוער. מכיוון שתיקי בית משפט לנוער מטופלים בדרך כלל על ידי שופט, תהליך השיפוט הוא חסוי. מסיבה זו, עליך לשכור עורך דין שהוא תובע לשעבר ומחויב להגנה על זכויות הילדים. במקרים מסוימים, שופט יחליט גם אם להעניק לילדך ביקור בפיקוח או לשמור אותו אצל הוריהם.

הניסיון חשוב. הקפד לשכור עורך דין עם ניסיון משני צידי הספסל. זה יעזור במקרה של הילד שלך כי עורך דין פלילי לנוער מנוסה יהיה יעיל יותר בהצגת המקרה בשמך. חוץ מזה, עורך דין עם ניסיון כתובע יכול לעזור במקרה של הילד שלך ביעילות. אתה יכול גם לשקול את העלות של שכירת עורך דין מבוסס על ניסיון ומוניטין.

מה עושה עורך דין לנוער?

קריירה כעורך דין לנוער דורש מידה רבה של חינוך והכשרה. תחום זה דורש עורכי דין שהם מאזינים טובים, משא ומתן מעולה, ויש להם תחושה חזקה של אמפתיה. זה גם דורש מחויבות למקצוע. קריירה מצליחה דורשת מחויבות להמשך קורסי השכלה משפטית. שיעורים אלה מסייעים לעורכי דין להתעדכן בהתפתחויות האחרונות בתחום, והם עוזרים להם לענות על הצרכים הספציפיים של לקוחותיהם.

בבחירת עורך דין לנוער, ניסיון, ידע ומוניטין הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. למרות שחלק גדול ממשפט הנוער הוא תיאורטי, הניסיון ממלא תפקיד מרכזי בקביעת איכותו של עורך דין לנוער. עורכי דין צעירים מנוסים מכירים חלופות למאסר ויכולים להשתמש בידע שלהם כדי להרחיק את לקוחותיהם ממערכת הכלא. עורך דין בעל ידע יוכל לעזור ללקוחותיהם לנווט במערכת בתי המשפט ולהגן על המוניטין שלהם.

ההליכים בבית המשפט לנוער דומים לאלה בבית המשפט למבוגרים, אבל התהליך הוא יותר פורמלי. עורך דינו של הנער יכול לערער על ראיות, לדרוש מעדים להופיע באופן אישי, לאלץ הפקת רשומות ולחקור עדים לדין. הם גם מסוגלים להציג ראיות משלהם. במהלך הליכים אלה ניתנת לקטין הזדמנות להעיד. עם זאת, אם הקטין אינו מעוניין להעיד, יש להם את הזכות לשתוק.

לפרטים נוספים: סנגורית בני נוער "לימור עציוני"