הרדמה בשיניים שאינה חולפת

הרדמה שלא עוברת היא בעיה נפוצה ברפואת שיניים. ניתן להשתמש בהרדמה כדי להפחית את הכאב, אך גם עלול להוביל לסיבוכים. אם ההרדמה שלך לא עובדת כמו שצריך או שאתה מרגיש לא בנוח, זה רעיון טוב להתייעץ עם רופא שיניים. ניתן להשתמש בהרדמה כללית כדי לצמצם את אי הנוחות של ההליך. אף שניתן להשתמש בו לטיפול בשיניים בלבד, חומר הרדמה מקומי לא יהיה יעיל באותה מידה.

אם ההרדמה המקומית שלך נכשלת, זה יכול להיות בגלל האקסונים מחוברים בצורה גרועה או בגלל שהרקמות חומציות מדי. כאשר הרדמה מקומית אינה מסוגלת להגיע לאזור הפגוע, הם הופכים יונים לכודים. לתרופות האלה יש צורה חומצית טעונה, וזה מונע מהן לעבור דרך קרומי התא. אם ההרדמה המקומית לא עובדת, אתה יכול לנסות זריקה תוך-אליגמרית. אם זה לא עובד, אתה יכול גם לנסות הזרקה תוך-ורידית. זה יכול להיות מאוד טראומטי עבור המטופל.

אם אתה חרד מאוד או סובל מפוביה, הסיכויים לכשל בהרדמה המקומית גבוהים יותר. החרדה שלך תפחית את היכולת של המטופל לסבול כאב. כדי להתגבר על הבעיה, עליך לנסות להפחית את חרדת החולה לפני ההליך. כדי להפחית את החרדה, ניתן להשתמש בסם הרגעה כגון חמצן חנקני. כמות מספקת של תרופת הרגעה תהפוך את הטיפול ליעיל יותר.

הרדמה מקומית פחות יעילה מהרדמה כללית. חשוב ללמוד איך לנהל את זה. כדי להפחית את הכאב, אתה יכול להשתמש מונע פרמקולוגי בשיתוף עם הרדמה מקומית. זה יעזור לך להימנע מכל כאב נוסף במהלך ההליך שלך. הייה מודע לפוטנציאל לכישלון הרדמה מקומי. לדוגמה, חלק מחומרי ההרדמה יכולים להגביר את הדימום.

זה אפשרי להרדמה מקומית לגרום לאי נוחות. זה יכול לגרום לכאב. הרדמה מקומית מעורבבת עם אדרנלין ואפינפרין כדי לעצור את הכאב. לתרופות האלה יש זמן מחצית חיים ארוך יותר מהרגיל ולכן הן יעילות יותר. עם זאת, יש לתת את הזריקות בזהירות לאנשים הסובלים מבעיות לב וכלי דם, משום שהם סובלים ממחלת לב. רופא שיניים צריך לדעת אם יש מצב לב ידוע לפני מתן חומר הרדמה כלשהו.

במקרה של כשל הרדמה מקומי, חיוני לעקוב אחר מצב החולה וגורם הכשל. רוב חומרי ההרדמה המקומיים מכילים אפינפרין או אדרנלין, שיכולים לגרום לדופק. זה עלול להוביל לבעיות רפואיות חמורות, לכן רופא השיניים צריך להיות מסוגל לטפל בחולה. הרדמה שלא עובדת היא בעיה נפוצה ברפואת שיניים.

הרדמה מקומית יכולה לגרום לכאב. רוב חומרי ההרדמה המקומיים מעורבבים עם אדרנלין, מה שיכול לגרום לפעימות לב. רוב רופאי השיניים אינם נותנים חומרי הרדמה לחולים במצב כזה. חלק מהסיבות האפשריות להרדמה בשיניים שאינן חולפות קשורות להרדמה של הפרט ולגילו ובריאותו של החולה.

במקרים בהם החולה מתקשה לנשום, יש להשתמש גם בהרדמה מקומית. ניתן להזריק חומר הרדמה מקומי לתוך הפה כדי לגרום לדיבורו של המטופל להשתולל. חשוב גם לשאול את רופא השיניים אם יש לך היסטוריה של הפרעות התקפים. זה חשוב במיוחד אם יש לך היסטוריה של התקפים. כשל בהרדמה המקומית אינו נחשב לבעיה חמורה אם ניתן להבחין בין הרדמה מוצלחת להרדמה כושלת.

רוב האנשים לא חווים שום תגובה שלילית להרדמה מקומית. עם זאת, חולים עם בעיות רפואיות מסוימות צפויים יותר לחוות תגובה. למרות שהרדמה כללית יכולה להיות יעילה מאוד, יכולות להיות להם תופעות לוואי חמורות. זה יכול לגרום למגוון תסמינים. אם יש לך בעיות רפואיות, זה רעיון טוב להודיע לרופא השיניים שלך. חשוב גם לדון בסיכון להרדמה כללית.

פרטים נוספים באתר: http://אורן הדר משרד עורכי דין