ייפוי כוח מתמשך או אפטרופוס

בהתאם לצרכים שלך, ייתכן שתרצה יש כוח מתמשך של עו "ד (EPA) או Enduring Guardian במקום לטפל בענייניך במקרה שאתה הופך נכה. אתה תצטרך לבחור מישהו שידאג לעניינים שלך, אז תוודא שאתה בוחר מישהו שאתה יכול לסמוך עליו.

ייפוי כוח מתמשך מאפשר לך למנות אדם שידאג לצרכים הכספיים והבריאותיים שלך במקרה שאתה הופך לנכה. האדם שאתה ממנה כעורך הדין שלך חייב לחתום על המסמך כדי לקבל את המינוי. אז הם יכולים לקבל החלטות בשמך. אם עורך הדין הראשון שלך לא יכול לקבל את ההחלטה, אתה יכול למנות עוד אחד.

אפוטרופוס יכול להתמנות בשבילך אם אתה הופך לנכה, אבל לאדם הזה אין סמכות כמו ייפוי כוח. אפוטרופוס יכול להגביל את אפשרויות הטיפול שלך, להגביל עם מי אתה יכול להתרועע, ולהגביל את מקום מגוריך. הם כפופים גם לפיקוח בית המשפט, כך שאם הם מפרים את חובותיהם, בית המשפט יכול להדיחם.

ניתן לבטל ייפוי כוח מתמשך, כך שאם אתה מודאג כי עורך הדין שלך פועל באופן בלתי הולם, ייתכן שתרצה יש אחד חדש מינה. חשוב שהמסמך יפורסם באופן נוטריוני ברוב המדינות, ולהבטיח שהוא יהיה בצורה שתוכל להיבחן על ידי עד בית משפט. אולי אתה גם רוצה ליצור קשר עם הגרדיאן הציבורי או נאמן אם עורך הדין שלך לא פעל לטובתך.

אתה יכול גם ליצור ייפוי כוח רפואי עמיד כדי להגדיר את סוג הטיפול שאתה רוצה לקבל במקרה שאתה הופך נכה. מסמכים אלה בדרך כלל חתומים ונוטריונים לפני שאושרו.

אדם שיש לו ייפוי כוח מתמשך יכול לקבל החלטות בנושאים כספיים ובריאותיים, כמו גם החלטות על סגנון חיים. שומר מתמשך הוא מישהו שמקבל את ההחלטות בשבילך. האדם שאתה ממנה כאפוטרופוס חייב להיות בעל יכולת לקבל את ההחלטות. הם גם חייבים לכבד כל הנחיות טיפול מראש שעשית. הם בטח גם בני 18.

אם אתה זקוק לסיוע ביצוע כוח מתמשך של עו"ד או גרדיאן מתמשך, ייתכן שתרצה להתייעץ עו" ד תכנון נדל "ן. הם יעזרו לך להחליט את מי למנות, ולהבטיח שאתה מבין את האחריות החוקית של אפוטרופוס. אם יש לך שאלות, אתה יכול ליצור קשר עם החוק החשוף לייעוץ חינם. הם גם יספקו לך הדרכה איך למלא את המסמכים.

במדינות מסוימות, ייתכן שתידרש להעיד כאשר תחתום על המסמך. הדבר חשוב משום שהאדם שאתה ממנה לניהול ענייניך עשוי לקבל החלטות המנוגדות לרצונותיך. אתה גם צריך למנות רק אנשים שאתה בוטח בהם, ולא יותר מאדם אחד.

ייפוי כוח מתמשך חשוב שיהיה לך, אז תוודא שאתה מדבר על רצונך עם מישהו שאתה סומך עליו לפני שאתה ממנה מישהו כאפוטרופוס שלך. אתה צריך גם לבקש ייעוץ משפטי עצמאי מעורך דין או עורך דין לתכנון נכסים לפני שאתה חותם על מסמכים כלשהם.