מה זה גרין קארד?

גרין קארד, אשר ידועים גם בשם כרטיסי תושב קבע, הם דרך חוקית לחיות ולעבוד בארצות הברית. הם מוענקים לאזרחים זרים על בסיס קשרים משפחתיים, תעסוקה, מעמד של פליטים ומקלט או מספר נסיבות מיוחדות אחרות.

אבל למרות מיליוני גרין קארד הזמינים בכל שנה, יש צבר גדל כי הוא שואב אחד היתרונות התחרותיים הגדולים ביותר של אמריקה. צבר זה הוא בעיה רצינית שיש לטפל בה על ידי מנהיגים בקונגרס.

האם אתה מקבל באופן אוטומטי גרין קארד כאשר אתה מתחתן עם אמריקאית?

גרין קארד הם דרך לאנשים לחיות בארצות הברית על בסיס קבוע. הם מגיעים עם יתרונות רבים, כולל אישור עבודה וגישה לתוכניות ביטוח לאומי.

עם זאת, מועמדים גרין קארד יכול להתמודד עם מכשולים משמעותיים. אם יש לך עבר פלילי בעבר, אתה עלול להיות הכחיש גרין קארד או צריך להגיש בקשה לויתור.

כדי להימנע מבעיות אלה, עדיף לשכור עורך דין הגירה מוסמך ליישום גרין קארד נישואים. הם יכולים להדריך אותך בכל שלב בתהליך, ולהישאר איתך עד לקו הסיום.

לחלופין, אתה יכול גם להחיל באמצעות פלטפורמת הגירה מקוונת כמו ללא גבולות. בעזרתם, אתה יכול לברר אם הזכאות שלך לגרין קארד מבוסס נישואים היא גבוהה מספיק, ולהתחיל את התהליך מייד.

החלק הראשון של התהליך הוא עבורך ועבור בן / בת הזוג שלך לקבוע שהקשר לגיטימי. זה כרוך בהגשת הניירת הראויה והראיות.

לאחר מכן, תצטרך להשתתף בראיון גרין קארד. הודעת הראיון שלך תפרט את כל המסמכים שאתה צריך להביא לפגישה.

הראיון אורך בדרך כלל כשעה. חשוב להתכונן היטב לראיון ולהיות כנים כשאתה עונה על כל שאלה שנשאלת ממך.

האם אוכל להגיש בקשה לאזרחות אמריקאית לאחר 3 שנות גרין קארד?

מחזיקי גרין קארד לעתים קרובות רוצים להיות אזרחי ארצות הברית. הסיבה לכך היא שאזרחות מציעה יתרונות רבים, כגון חופש הגירוש, זכות ההצבעה בבחירות וגישה לתוכניות פדרליות כמו ביטוח לאומי ומדיקר.

עם זאת, עליך להמתין כמה שנים כדי להגיש בקשה להתאזרחות, ויש מספר דרישות שעליך לעמוד בהן. ביניהם הדרישה כי אתה חי בארצות הברית ברציפות במשך חמש שנים לפחות (שלוש שנים עבור תושבי קבע ובני זוג של אזרחים אמריקאים).

ישנם גם כמה יוצאים מן הכלל לאנשים ששירתו בצבא או במשפחותיהם. חריגים אלה מפחיתים את משך הזמן שעליך לחכות כדי להתאזרח.

חריג אחד כזה הוא לבני זוג של אנשי שירות שמתים במהלך שירות פעיל בצבא. אחר מיועד לילדים שנולדו בארצות הברית להורים המשרתים בצבא.

לבסוף, אתה עשוי להיות זכאי לאזרחות לאחר נסיעה ארוכה מחוץ למדינה, אך רק אם קיבלת אישור כניסה חוזרת לפני שחזרת. אם אתה לא מסוגל להוכיח את זה, תצטרך להגיש בקשה תחת כלל ארבע שנים.

בסופו של דבר, כדי להיות אזרח מוצלח המבקש, אתה צריך להישאר מחוץ לצרות ויש לי את כל הניירת שלך מוכן ללכת בעת החלת. זה יכול לעזור לך להימנע מעיכוב בתהליך הגשת הבקשה שלך ולהגיע מהר יותר לראיון.

איך משיגים גרין קארד?

גרין קארד לאפשר לאנשים לחיות ולעבוד בארצות הברית על בסיס קבוע. הם לא צריכים לבקש אישור מיוחד להחליף עבודה או לעבור דירה, והם נקיים ממגבלות נסיעה.

ישנן מספר דרכים שונות להשיג גרין קארד. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לקבוע איזה נתיב הוא הטוב ביותר עבורך.

ויזות מבוססות תעסוקה( דואר אלקטרוני): לעתים קרובות הדרך המהירה ביותר לגרין קארד, אתה יכול להעפיל לגרין קארד דרך המעסיק שלך. עסקים ואנשי מקצוע רבים, מבעלי עסקים ובמאים ועד אמנים, מדענים וספורטאים זכאים לגרין קארד מבוסס אי.בי.

הגרלה: מדי שנה מחזיקה ממשלת ארצות הברית בהגרלה של 55,000 גרין קארד. הגרלה זו נקראת תוכנית ויזת הגיוון ומושכת מועמדים ממדינות שיש להן שיעור מהגרים נמוך.

סיבות מקצועיות: גרין קארד באמצעות עבודה הוא אופציה נהדרת עבור אנשים עם כישורים וניסיון שיכולים להועיל לכלכלה האמריקאית. אנשים אלה כוללים משקיעים שמוכנים ליצור מקומות עבודה בארצות הברית, יזמים שרוצים להקים חברות חדשות, או אמנים, מדענים וספורטאים מפורסמים.

לפני שתגיש בקשה לגרין קארד, בדוק את עלון הוויזה השנתי של משרד החוץ האמריקני כדי לקבוע את מכסת הויזה הנוכחית. מידע זה יגיד לך אם תצטרך לחכות זמן רב או יש הזדמנות מסלול מהיר.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://usa-immigration.lawyer/green-cards/